Pinky Teddy Bear

Pinky Teddy Bear

'PERTAMA KALI AK BERJUMPE NGAN AMIRUL'

Pertama kali ku degar suaramu
sayunya haty ku merindi dirimu
walaupun bel0m ktEw bersua muke
namun aku tetap jatuh cinta...


Pertama kali ku bertemu denganmu
haty ku terpaut melihat senyumanmu
aku mengharap engkau menerimamu
kerna aku bersedia menyintaimu...

 Akanku renang lautan yang berapi
membuktikan kehebatannya cinta ini
tetapi jikalau kau meninggalkan aku
terhiris aty ini,terguris jiwa ini 
menangis ta berlagu...(2x)

Biarpun ombak yang meruah pantai
kasihku takan hancur berderai
biarpun hary berganti hary
dirimu tetap ku nanty...(2x)

sayangku pimpin kan tangan ku
menuju mahligai bahgia
kita bersama nikmati kisah cinta
hidup bagai kan di syurga
Oh Kasih....(2x)

           KHAS BUAD 'BALAX' AKU YG TCYANG ...!!!

No comments:

Post a Comment